Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Általános tudnivalók

 1) Általános tudnivalók

Összesen nyolc tulajdonságot kell fejleszteni. Ezt megteheted gyakorlással vagy minél jobb eszközök vásárlásával.

gyakorlás során a fejlesztések összege mindig arányosan többe kerül.

boltokban az eszközök értéke mindig többe fog kerülni, fajtájától és szinttől függően.

A boltban megvásárolt fegyvert miután nem használod eladhatod a piacon, vagy visszaadhatod a boltosnak az eredeti ár negyedéért.

(Erre van kitalálva a harmadik számú fül, ahová bepakolhatsz, de nem kötelező oda rakni, bármelyik számú oldalra cuccolhatsz. )

A boltosnak visszaadott eszközöket, ha újra ki akarod venni akkor már NEM kell érte teljes árat fizetni, hanem csak a negyedét, amit neked is fizetett érte.

Tulajdonságok:

Erő  Az erő befolyásolja az okozott sebzés nagyságát.

Ezenkívül növeli magát a sebzést is, mégpedig úgy, hogy minden tízedik erő után  rátesz egyet a sebzésre.

Ha ráviszed az egeret a sebzésre ott írja, hogy átmenő erők.

Képzettség:A képzettség növeli a találati esélyeidet a harcban

Fürgeség:A fürgeség növeli az esélyedet, hogy ne találjanak el  harcban

Alkat:Amekkora az alkat, annyival növeli óránként az életerődet.

Az alkat növeli az elérhető életerő maximumát is. Dupláját teszi rá mindig.

Karizma:Dupla támadást tesz számodra lehetővé, ha magasabb a karizmád, mint az ellenfeledé.

A dupla támadás még nem feltétlenül jelent dupla találatot is!

Életerő:Az életerő több részből tevődik össze.

Első tétel  az alap: ez minél magasabb szintre jutsz, annál többet ad.

Második tétel: az eszközökön keresztül is növelheted az életerőt.

Harmadik tétel: lökés által is növelhető ideiglenesen.

Negyedik tétel: az alkaton keresztül növelhető.

Páncél:az eszközök által összegyőjtött páncél számít az alapnak, valamint lökés által szintén növelhető.

A páncél nagysága sokat számít, mivel elnyeli az ellenfél sebzésének egy részét. Értelemszerően minél több, annál nagyobb sebzést nyel el.

kiszámítása (Az INT függvény az egészre kerekítést jelenti ) :
Minimum elnyelés = INT (páncél / 66) � INT [(páncél - 66) / 660 + 1]
Maximum elnyelés = INT (páncél / 66) + INT (páncél /660)

Sebzés:a sebzés is négy tételből tevődik össze.

Első tétel az alap: ez a fegyvernek a tényleges sebzése .
Második tétel: az eszközök által összegyőjtött plusz sebzések száma (+44)
Harmadik tétel: az átmenő erő amiről már írtam (erő /10)
Valamint a lökés általi ideiglenes tétel a negyedik, ha van ilyen.

Tulajdonságokhoz még:

Az 5 fő tulajdonságnak van egy alapja, ebből lehet kiszámítani a maximumot.(erő, képzettség, fürgeség, alkat, karizma)

Maximum tulajdonság = (Alap x 1,5 ) + Szint    Példa: én 39-es szintű vagyok, az erőm alap 50. Tehát maximum = (50 x 1,5) + 39 => 114

Tényleges tulajdonság: az alap tulajdonságokhoz hozzáadódik az eszközökön összegyűlt tulajdonság És ez nem lehet több, mint a maximum természetesen.

Tehát ha nekem az alap 50, eszközökön keresztül kapok +74-et, ezért összesen 124 lenne az erőm, de mivel 114 a maximum, így 114 az erőm.